Subject: FW: Lääneranna vald Hälvati küla Metsaveere kinnistul PEJ keskpingekaablite paigaldamine, muudatus
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Apr 2024 12:37:11 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/13197-10

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Vaimann, Vello <[email-masked]>
Sent: Friday, April 26, 2024 12:33 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Vs: Lääneranna vald Hälvati küla Metsaveere kinnistul PEJ
keskpingekaablite paigaldamine, muudatus

Tere

Viisin soovitud parandused ja täpsustused seletuskirja ja joonistele.

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Vello Vaimann

vanemprojekteerija

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 5078680

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

  _____

Saatja: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 8. aprill 2024 17:32:37
Adressaat: Vaimann, Vello
Teema: Lääneranna vald Hälvati küla Metsaveere kinnistul PEJ
keskpingekaablite paigaldamine, muudatus

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida ning täiendada.

*	Palume ristmevälja joonisel kajastada analoogselt varasema
versiooniga sügavuse andmed truubist, kuna projekteeritavad kaablid ei asu
nõutaval kaugusel truubi rajatisest (min 2m kaugusel).
*	Lisaks palume, kuidas kaablid ning kaitsetorud paiknevad
ristumisel riigiteega (lisada vastav läbilõige nagu on koostatud joonisel
A3H500-1) ning kajastada ristmevälja joonisel sügavused esimese ja teise
kihi torude peale. Kaevikute planeerimisel kajastada ning arvestada ka
varisemisnurgaga (kaeviku sügavus, varisemisnurk 1:1).

*	Asendiplaanil palume kajastada puurimiskaevikute kaugused tee
nõlva alumisest joonest (analoogselt varasema projektiga). Arvestada
varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk 1:1).

Lisaks palume võimalusel nihutada puurimiskaevikut riigitee muldest
eemale.

*	Riigitee kaitsevööndis kulgevas osas palume täpsustada ning
ühtlustada märgistust ning arusaadavust, millises koguses, milliseid
kaableid ning reservtorusid rajatakse?

Palume läbivalt tee kaitsevööndis kajastada märgistuses ka piktogramme.
Lisaks juhime tähelepanu, et Tõnsu kinnistul (sinine nool) katkeb 1W2
kontuur, kas antud tehnovõrk ei kulgegi edasi, palume vajadusel
korrigeerida. Lisaks on asendiplaanil kajastatud 4x rohelist sidekaabli
kontuuri, kuid noolega tekstist saab aru, et rajatakse 3xD75 kaitsetoru,
palume täpsustada ning korrigeerida.

*	Palume seletuskirjas eraldi konkreetselt välja tuua kollasega
välja toodud lõigus, milliseid kaableid rajatakse riigitee nr 60
ristumisel.

*	Seletuskirjas on kajastatud reservtorud, kuid asendiplaanilt ei
ole võimalik üheselt tuvastada, milliseid reservtorusid on mõeldud.
Eelmises versioonis olid reservtorud tähistatud piktogrammil. Palume
täpsustada, kas rajatakse reservtorusid ning kajastada ühene info nii
seletuskirjas kui asendiplaanil.
*	Asendiplaanil ning seletuskirjas kajastate kõrgepingekaabli
(110kV) mõistet, palume täpsustada, kas kõrgepingekaabli tähis peaks olema
W3.
*	Lisaks palume selgitada ning üheselt kajastada asendiplaanil ning
seletuskirjas, kas seletuskirja kohaselt kahe 3x110kV kaablitrassi ja side
multitorude osas rajatakse vastavad projekti raames kaablid ka või on
tegemist reservtorudega. Lisaks kajastada asendiplaanil üheselt, mida
projekteeritakse.

*	IKÕ plaanil puudub IKÕ ala viirutus.

*	Palume selgitada ning kontrollida, kuidas IKÕ alad jaotuvad. IKÕ
asendiplaanil on kajastatud 4W2 +side (roosa) ja 3W2+side (roheline), kuid
tingmärkides 6W2+side (roosa) ja 1W2+side (roheline). Palume vajadusel
korrigeerida.

Lisaks on projekti asendiplaanil kajastatud üks sidetrass D75 (roheline
kontuur) ning IKÕ plaanidel kaks side trassi roosa ja roheline.

*	Palume esitada lisaks juurde pdf failid riigiteega ristumise osas
ning ristmevälja joonise osas.

Palume projekti täiendada ning edastada projekt kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Korrigeeritud materjalid saata kooskõlastamisele täies mahus (seletuskiri,
joonised, taotlus) ning digitaalselt allkirjastatud kaustas, et vältida
valede versioonide materjalide kooskõlastamisringile suunamist.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>